"ලෝක විෂය අචින්ත්යය. සත්ව විෂය අචින්ත්යය. සිතා නිම කළ නොහැක. කෙළවරක් දැකිය නොහැක. "
" ලෝකයේ කෙළවරක්,අග සහ මුල් , කොන් ඇති දේ මෙන්ම අග,මුල,කොන, සෙවිිය නොහැකි දේවල්ද ඇත. "
මිනිසා ගේ සහ ලෝකයේ ආරම්භය සර්වඥතා ඥානයෙන් අවබෝධ කැර ගත් බුදුරජාණන් වහන්සේ එය මිනිසාට අවබෝධ කරන්නට දේශනා කරන්නට ගියා නම් උන්වහන්සේගේත් ශ්රාවකයින්ගේත් ආයුෂ ( එය අසා නිම කිරිමට ) ප්රමාණවත් නොවනු ඇත.
ඒ නිසා ලෝකයේ සහ සත්වයින්ගේ අන්තය සෙවිම න්ශ්ඵල දෙයක් බව දේශනා කොට නොසෙවිය යුතු දේ ලෙස හැඳින් වූ සේක.
තමන් සෙවිය යුතුය. සතර රියනක් තරම් වු තමන්ගේ පංචස්කන්දය ( රූප, වේදනා, සඤ්ඤා,සංඛාර,විඤ්ඤාණ හෙවත් නාම රූප ) පිළිබඳව සොයන්න.
උපුටා ගැනීම - අපට නොපෙනෙන ලෝකය ,
ප.ලි -
ඡායාරුපය මා විසින් ගත් එකක් බැවින් එයට මගේ නම යොදාගන්නා ලදි. එහි ලියා ඇති පාඪය පොතෙන් උපුටා ගත්තකි.
" ලෝකයේ කෙළවරක්,අග සහ මුල් , කොන් ඇති දේ මෙන්ම අග,මුල,කොන, සෙවිිය නොහැකි දේවල්ද ඇත. "
මිනිසා ගේ සහ ලෝකයේ ආරම්භය සර්වඥතා ඥානයෙන් අවබෝධ කැර ගත් බුදුරජාණන් වහන්සේ එය මිනිසාට අවබෝධ කරන්නට දේශනා කරන්නට ගියා නම් උන්වහන්සේගේත් ශ්රාවකයින්ගේත් ආයුෂ ( එය අසා නිම කිරිමට ) ප්රමාණවත් නොවනු ඇත.
ඒ නිසා ලෝකයේ සහ සත්වයින්ගේ අන්තය සෙවිම න්ශ්ඵල දෙයක් බව දේශනා කොට නොසෙවිය යුතු දේ ලෙස හැඳින් වූ සේක.
තමන් සෙවිය යුතුය. සතර රියනක් තරම් වු තමන්ගේ පංචස්කන්දය ( රූප, වේදනා, සඤ්ඤා,සංඛාර,විඤ්ඤාණ හෙවත් නාම රූප ) පිළිබඳව සොයන්න.
උපුටා ගැනීම - අපට නොපෙනෙන ලෝකය ,
ප.ලි -
ඡායාරුපය මා විසින් ගත් එකක් බැවින් එයට මගේ නම යොදාගන්නා ලදි. එහි ලියා ඇති පාඪය පොතෙන් උපුටා ගත්තකි.
No comments:
Post a Comment